Politica de retur

Returnarea produselor

 

1. In conformitate cu OUG 34/2014 aveti posibilitatea de a returna  orice in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv (inainte de efectuarea returului trebuie sa completati formularul de retur). Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului. Returul coletului se realizeaza folosind acelasi serviciu de transport prin care s-a efectuat expedierea.


2.  Returul produsului trebuie sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat si este complet.


3. Pentru restituirea de catre BEST IMAGE AGENCY a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.


4. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge la sediu nostru din Strada Boisoara, nr 38, sector 6 , Bucuresti. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.


5. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.


6. Returul poate fi refuzat de catre BEST IMAGE AGENCY in urmatoarele situatii:

6.1. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 1.

6.2. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, fiind deteriorat din vina clientului

6.3. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse:

-    Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;


7. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.

 

8. Retururi de produse defecte

In cazul în care consideraţi că produsul nu este conform în momentul livrării sau incomplet, trebuie să ne contactaţi imediat telefonic la 0723621139  sau prin email la [email protected]  şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă.

De indata ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea (dacă acesta există) printr-un e-mail, în termen de 2 zile lucratoare. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.